Saturday 3 October 2009

Another Boring Post...

Oleh kerana saya amat bosan dan saya rasa saya amat membosankan, dan makanya terciptalah satu post yang agak membosankan. Dan tajuknya agak pernah kelihatan ya...

Penat rasanya menjadi seorang yang emosional. Harap dimaafkan atas segala tempias yang terkena pada diri kalian hingga menyebabkan kalian terasa hati apabila datangnya 'characteristics' yang boleh menguris hati. Harap dimaafkan sekali lagi.

Saja mahu bercerita, dahulu kala saya amat meminati nasyid(perlu ke?), dan malam tadi selepas kelas Bahasa Arab berakhir saya telah pergi ke Pertandingan Nasyid antara Fakulti Piala Naib Timbalan Pengarah Kampus UiTM Perak. Dan.... Sungguh mengecewakan... ~tersangkut

Akhir-akhir ini, saya gemar mendengar kembali lagu-lagu Seven Collar T-Shirt... dan kerana rasa kebosanan saya letakkan video ini. Jangan ditanya mengenai makna lirik lagu tersebut kerana saya keputusan Bahasa Inggeris saya semasa SPM tidaklah begitu memberangsangkan... Jadi.. Inilah...

Faith
Seven Collar T-Shirt


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails