Wednesday 6 July 2011

Matang

Tadi aku baru sahaja bermain Bowling bersama ex-classmates BAC di Wangsa Walk, yakni Fido dan Pnut Long. Keputusannya, dalam dua game, satu game aku menang, satu game dapat second. Selesai game kami lepak di NZ Curry House bersama both Sarah kebetulan terjumpa (atau mungkin disengajakan.. haha!) Selesai lepak kami ke Surau di Wangsa Walk menunaikan solat Maghrib.


Both Sarah (SY and TS). Ex-colleagues.

BLACK OUT

Sedang menjalankan solat Maghrib, bekalan elektrik terputus. Ini amat mengejutkan aku kerana Wangsa Walk bagi aku satu shopping complex yang tidak sepatutnya berlaku keadaan seperti itu.


Pnut Long. Can you see the background? Those are my own made Wall note. Investment. History~

CONVERSATION


Selesai solat sedang sibuk memakai kasut masing-masing, Fido mengeluarkan satu persoalan kepada Pnut..
'Cuba kau bayangkan kalau kau menjadi management kat sini, apa kau buat?'
Persoalannya memang menarik. Mereka merungkai persoalan ini dari sudut pengurusan Wangsa Walk, TNB sehinggalah pihak insurans. Seperti biasa aku memandang sesama mereka mengkaji persekitaran.

Bro Amir and Fido. Jubah ungu kan?

Sememangnya orang dah Grad pemikiran mereka lain macam. Haha~gelak kecewa sedikit~

Mungkin aku perlukan kekuatan untuk membuang sebahagian gambar didalam Hard Disk. Hard disk semakin penuh dan performance computer aku semakin lambat. Tapi... sayang~metafora~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails