Wednesday 31 August 2011

Titik Lega

Umur sudah meningkat. Rasa macam tiada apa di dalam gengaman. Belajar masih tak habis. Yang seangkatan semuanya sudah sibuk bekerja. Ataupun tidak sudah sibuk bersembang nak kahwin. Band tak jalan masih di takuk lama. Aku pun tak improve. Haih~

Aku runsing. Sebagai anti social yang hanya bercakap dengan blog aku mencari satu titik lega melarikan diri dari masalah. Titik lega dimana aku rasa diawangan tidak perlu berfikir dan lari dari kedewasaan ini. Sedar atau tidak, ada satu titik lega yang aku pilih disepanjang cuti kali ini.

Nah! Kini aku dah kenal SNSD (Girl Generation), KARA, 4 Minute, Miss A, Wondergirls apatah lagi. Ini dahulu bahan kutukan aku sepanjang masa. Dan kini? Seronok? Suka? Mampu senyum seorang diri walaupun tiada teman? Sunyi? Ahh!! Emosi remaja.

Ini adalah Titik Lega yang salah. Serius salah! Dan kini serius psikologi aku sudah rosak.

Mungkin ini antara sebabnya?


Dan apabila digabungkan dengan jiwa aku akan jadinya seperti ini?


Masuk semester nanti aku nak belajar betul-betul dan buat band betul-betul disamping komitmen sebagai seorang anak. Harapannya keputusan yang outstanding semester yang akan datang! Untuk dijadikan titik lega yang baru!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails