Saturday 20 September 2008

Pulang...






Aku pulang ke Kuala Lumpur dengan penuh ceria aku kira(aku tak pasti mungkin bosan sebenarnya), walaupun aku sendiri tidak tahu sama ada tindakan aku ini betul atau tidak... Banyak kerja dan ada kelas ganti pada hari jumaat sepatutnya....

Aku tidak peduli.... dan tidak peduli...

Kerna aku penat belajar... Hanya Gibson Spirit aku menjadi tempat melepaskan tekanan selama ini... Lama-lama kebosanan jugak... Penat mencari ilham namum tidak ketemu kerna komputer aku tidak berfungsi di Seri Iskandar....Ditambah dengan bilik aku yang dipenuhi nota-nota, terasa seperti Orang Gila...

Balik saje aku terus makan... Tambah nasi 2 kali... Disana aku tak lalu makan... Selalunya berbuka dengan Roti John sahaja... tak larat makan banyak-banyak seperti zaman kegemilangan aku dulu... namun aku masih seperti dulu.... Masih besar Perutnya... Hahahaha...

Mungkin disana aku kesempitan wang memaksa aku tak makan(tapi masih tidak lepas rokok yang digenggam). Ahad ini aku pulang ke Perak dan meneruskan pencarian ilham...

Salam Kepulangan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails