Wednesday 8 April 2009

Bosan... Saje nak Mengarut...

Dua tiga hari selepas dinner MOBAC
Aku sering tak keruan
2 hari sebelum Test PSA
Aku tak dapat tidur dengan lena
Berlakon study dihadapan diri sendiri
Hanya bagi menyedapkan hati
Aku rasa aku mahu pergi dari sini
Tak mampu rasanya

Petang Test PSA
Aku buat presentation BEL
Selepas sahaja
Masalah bagaikan semua sudah hilang
Masalah semua sudah diselesaikan
Pergi ke Pasar
Makan
Selesaikan masalah...

Hari ini ke kelas lagi
Ada sesuatu yang tidak kena
Tapi sukar aku bicarakan permasalahannya
Mungkin aku cepat terasa
Walaupuun sebenarnya tiada masalah yang timbul
Sudahlah
Sudah banyak hari aku tidak tidur memikirkannya


Semoga ini kelas terakhir aku bersama Puan Naimah untuk subjek MAF420

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails