Thursday 18 February 2010

Hmmm....

4 comments:

ZOOL@TOD said...

info apa ni Abu?

Hussien, Abu Zaid said...

Haha~ En Zul bertanya pula... Sudah pasti kebaikan selepas berhenti merokok..

Rasa nak berhenti pulak.. haha~ susah 2...

ZOOL@TOD said...

Saya dah berhenti merokok hampir 10 tahun. Saya mula merokok pada tahun 1990 dan berhenti tahun 2000. Pada tahun 1998 - 1999, saya tergolong dalam "heavy smoker" (2 kotak dunhill 24/ camel 24 (tak de filter))

Kenapa berhenti? Sebab saya nak berhenti. Saya kahwin tahun 2000 dan saya tak nak isteri dan anak2 saya menanggung akibatnya (2nd hand smoker).

Tapi memang susah. Beruntungnya saya pada ketika itu kerana mula bekerja di UiTM (kawasan larangan merokok) dan kawan-kawan saya kebanyakannya tidak merokok.

Hussien, Abu Zaid said...

Kagum!!! :-)

Jadi ini membuktikan perkara ini tak mustahil...

'Kenapa berhenti? Sebab saya nak berhenti.'

Ayat diatas sungguh memotivasi!!!

Harapnnya jika saya sambung belajar nanti saya sudah berjaya berhenti...

Terima Kasih En Zool...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails