Monday 29 March 2010

Baling-Baling Bola Boling & Berbeku dan Doa Selamat

Huk - huk - huk...
Terbatuk-batuk... Sudah berhabuk blog ini rasanya... Hahaha...

Dua minggu ini, kurang sedikit kapasiti berehat aku di musim percutian ini... Semenjak sudah mendapatkan Medical Report banyak perkara hampir dapat diselesaikan... Namum masih ada perkara yang masih perlu dirisaukan kerana kerana kesuntukan masa. Diharapkan semuanya dapat diselesaikan sebelum bulan Jun ini. Kalau tidak ada kemungkinan aku tidak dapat menyambung pembelajaran aku... Harap-harap dipermudahkan jalannya oleh Allah S.W.T.Disebalik kerisauan itu, sempat juga aku 'lari-lari'. Huhu...

Baling-Baling Bola Bowling - 21 Mac 2010


Mahu dijadikan cerita, aku perlu menghantar adik aku ke Kuala Kangsar kerana kehabisan tiket. Jadi telah aku membuat keputusan untuk pulang ke Perak. Kebetulan pula ada program bebudak di Ipoh Parade. Itupun setelah diberitahu P-nut setelah ber'facebook chatting'. Jumpa la kejap ek... Sajenye suke menyibuk aje... Haha...

Hmm... Terjumpa gambar didalam facebook... Hohoho!!

Banduan terlepas... Dapat makanan free... Hahahaha~


Ada boria disini ya.. Pian dan Bai.. Hohoho... En Amir hero tu... Strike banyak kali tu... Huhuhu... Ajak Mat
jamming... Hahaha!!


Yes!!! Kalahkan Usop.... Yes!!! Haha~

Sori...

Balik-balik... Esok mak ada appointment hospital... Huhuhu...

Berbeku dan Doa Selamat - 27 Mac 2010

Mahu dijadikan cerita, Ansori Sakor kena berkursus di Kuala Lumpur. Kebetulan pula dekat dengan rumah aku tempat kursusnya. Jadi, oleh kerana ramai orang Perak kini sudah berhijrah ke Kuala Lumpur.. Ansori Sakor telah mengajak rakan-rakan yang berada di Kuala Lumpur untuk berbeku di rumah aku. Lima ekor ayam disembelih oleh pekedai Pasar Pagi Taman Melati untuk hal ini. Huhu~


Maka inilah manusia-manusia yang hadir untuk main bakor-bakor ayam di rumah aku;

Ansori, Mat, Zainul, Iqmal, Cerot, Azamin, Zakuan dan tidak ketinggalan Roslan...

Dan ada juga yang main masak-masak di rumah aku... Haha.. Ini pula manusia yang terlibat;

Shahirah, Fatihah, Zaihan, Husna Ahmad, Aisyah Ku(syairi), Kodij, Zairaidah, dan Eda...

Kami juga disupervise oleh kawan mak aku iaitu Mak Cik Tipah dan Kak Seudara aku, Kak Anis... Huhuhu...

Untuk pengetahuan Doa Selamat diimamkan oleh Ansori Sakor... Udah namenye Ustat... Mane idaknye... Hahaha!!

Berikut merupakan antara gambar-gambar yang sempat dirakam...

Sibuk bebeno membakor.... Haih~

Hasilnye weh~

Oh... Aku tidak sedar rupanya ada tempat untuk melepak di halaman rumah aku... Huhuhu~

Azamin kalah game nih... Hahaha...

Inilah kerjanya... Penat makan bergosip la pulak... Hahaha!!!

Membincangkan projek Lembu di Kuala Kangsar... Hahaha~


Selepas Doa Selamat... Projek makan bermula... Huhuhu~


Double M = Makan + Mengate... Kui3...

Pilih-pilih... Sila ye... Untuk pengetahuan, mereka semua merupakan kaki 'FLY'... Hahaha

Haaa.... Pilih lagi... Jangan salah Pilih... Kui3...

Terima kasih kerana datang dan menjayakan perjumpaan ini... Harap-harap dipermudahkan perjalanan kalian semua... =)


End~

Nota Kaki : Sekarang tengah layan lagu Ramli Sarip~ Lagu nasihat tersebut sangat sama dengan nasihat mak aku semasa dia sihat duhulu... Huhuhu... Istilah~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails