Saturday 3 April 2010

AE86

Saja aku nak bercerita.... Mengenai AE 86...

AE86 aku ni tak lah laju mana... Tapi masa zaman diploma dahulu-kala, gagah jugak AE86 aku ini menjasakan dirinya membawa aku dari Kuala Lumpur ke Seri Iskandar...

AE86 aku ini pernah berlumba dengan Honda Civic Acap.... Hahaha!!! Tapi kalah la kan... Hahaha!!!

Apa yang bestnya... Masa aku lumba dengan Acap tu, sempat jugak buat aksi ala-ala 'Initial D.'.. Tutup lampu masa berlumba... Lepas 2 cuba memotong... (hahaha... pasti tidak berjaya... Hahaha!!)

Selepas dari itu, mereka menggelarkan aku sebagai Tohai... Hahaha!!!

Teringat aku akan moment ini... Namapun kenangan... Tapi kenangan bukan boleh ditukar menjadi makanan...

Jasamu dikenang...


Ada kaitankah?? Pasti tiada... Hahaha!!!

2 comments:

Sam said...

haha..aku pun igt bro, time tu ko drift sikit kan..hahahaha

Hussien, Abu Zaid said...

hahaha... drift la sangat... memang syahdu la time 2... Insya Allah kereta aku 2 akan dijual... Sedih x... Huhuhu!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails