Friday 7 May 2010

Hari Ini...


Hari ini... I think that i need to talk to somebody....

'Kenangan bersamamu kasih....'

Kini aku sudah melepaskan kereta lamaku... Peninggalan arwah ayahku...Toyota LE... Ia begitu banyak berjasa kepada keluargaku.. Sayu, sedih dan syahdu... Namum itu keputusan yang telah dibuat... No turning back... Semua urusan sudah diselesaikan... Dengan JPJ semua diselesaikan oleh aku sendiri...

Ada sedikit rasa menyesal... Tapi keputusan telah dibuat... Daripada dibiarkan tersadai begitu sahaja... Tiada apa yang boleh dilakukan lagi... Aku harap semua keputusan itu adalah terbaik untuk masa depan keluarga aku...

Tiba-tiba timbul rasa ingin cepat-cepat menghabiskan belajar... Dan membina karier sendiri dan tidak menumpang dengan orang lain... Sampai bila nak guna Vios mak aku... Adik aku nanti?? Perjalanan yang sangat jauh lagi...

Tadi aku membawa mak aku ke Permata Hijrah... Dan akan cuba berikhtiar sebelum aku ke Seri Iskandar.... Harap-harap dipermudahkan jalannya...

Urusan Medical Board masih belum selesai... Namum ada beberapa urusan major sudah diselesaikan... Namum ada juga satu lagi urusan major selain daripada Medical Board masih belum diselesaikan. Diharapkan semua berjalan lancar sebelum aku masuk belajar...

Deposit rumah lagi... Hadoih... ~

Nota Kaki: Sejak malam itu... Aku belajar rasa menyesal atas kesilapan membuat keputusan... Menyesal dan menyesal lagi... Rasanya tidak satu keputusan aku buat adalah tepat... Mungkin aku tak pernah membuat keputusan yang besar... manja barangkali... dan mudah dipengaruhi... Hish~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails