Friday 28 August 2009

Test FAR

Memang bukan mudah menjadi seorang repeater. Tapi memang Allah dah tentukan aku seorang sahaja menjadi seorang repeaters dalam batch aku sekarang (walaupun aku rasa aku yang tentukan untuk menjadi begini).

Tekanan. Sememangnya tekanan. Manakan tidak, masuknya aku dalam Dewan Mini AC1, Senyap! Hahaha. Memang seperti zaman diploma dahulu kala. Semua budak perempuan tunduk menonton buku dengan khusyuk. Memang tak beragak-agak.

Ok. Tambah tekanan lagi. Sekeliling aku tiada siapa meniru. Skema2. Melampau betul. Ditambah lagi jawapan mereka nampak gayanya semuanya penuh-penuh belaka. Memang hebat kamu semua. Agak-agak la. Baik sangat semuanya. Memang ade 'Dekan' la kelas nih. Tak puas hati ni. Hahahaha.

Dah la aku tak perform mase test nih. Alamatnya aku lulus cukup makan la camni.... Sedih aku... Rekod dah pecah... =(

Memang tak menarik jadi seorang repeater nih.... Dulu rase macam best... Hahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails