Saturday 14 November 2009

14 - 11 - 2009

Hm... Member-member hari nih dah habis final....
Apela kabo deme gamaknye...
Yang pastinya deme mesti sebok dengan urusan masing-masing selepas ini..

Permohonan cuti dan pengecualian daripada peperiksaan diluluskan... Walaupun belum boleh lega 100 peratus.... Aku akan cuba untuk meneruskan cita-cita... Semoga cita-cita tak berkubur...

Sejak kecil aku tak pernah berminat untuk menonton TV... Sekarang aku mau belajar menonton TV dan belajar menonton drama sampai menangis.... Hahhahaa...

Hahaha... Masih teringat-ingat... Bila mau lepak bersama lagi... Hahaha... Jom2... Makan2... Kedai mak.. Chengho... KFC... Hahhaa...

Blog baru... Yehaa... Hahahaha...

2 comments:

ZOOL@TOD said...

ha.. ha.. ha.. saya masih MC.... ha.. ha.. ha.. boring gila....

Hussien, Abu Zaid said...

Huhuhu.... Saya cuti 6 bulan ni en zool... parah jugak ni... Hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails