Friday 31 July 2009

Tag lagi from Husna =)

Heh Zai... Aku pun baik kot... Huhuhu
Thanks kerana dapat membuang sedikit masa yang terluang ini =P


a) Copy badge "Vespa blogger Award Friendship" di atas untuk diletakkan di blog anda.

b)Ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Husna Ahmad Nasarudin. Bukan kenal sangat pun. Popular mase kat sekolah dulu. Tak tau la apasal =P. Gemo niage pizza. Ntah le. mase sekolah saye ni x reti la pulak nak menyembang dengan pompuan. Jadi memang x bape kenal. =P lagi.... Haa... dia nie belaja kat UIA. Dekat 2 dengan rumah saya... Hahahaha

c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri

5 fakta tentang saya:
  1. Saya Anak Sulung
  2. Milo Ais + Air Kosong
  3. Mengimpikan Johan Bola Tampar Inter-part Fakulti Perakaunan UiTM Perak... Hahahaha
  4. Tulis khat separa jalan
  5. Saya orang 'Kolumpo'

5 hobi saya:
  1. Berfikir
  2. Tulis huruf Arab masa dalam kelas
  3. Main gitar
  4. Dengar Muzik
  5. Lepak bilik(Tido?)
Award@Tag ni ditujukan kepada blogger didalam bloglist 1, Kekunang Liar, Mutiara Kata, Suhana, Mira dan Ain....

Yang lain bebudak MADID sudah ditag oleh Husna, so no needlah... =)

3 comments:

husna afifi said...

apsal ak xdpt?
sedangkan blog ak lg best dr blog ko
cis!

mesti ko rasuah dia ngn cendol
cis lagi!

Chocolate + Caramel said...

kah3..husna afifi nih..
die pon dpt..msti die x bkak blog aku tuh..huhu
eh popular mase sekolah dulu??
yeke??ha tersingkap 1 rahsia ni..cpt ceritakn wahai abu =P

Hussien, Abu Zaid said...

To Husna Afifi: Sungguh benar belaka apa yang dikatakan oleh cokelat dan karemel itu. Tiada cendol yang dirasuahkan... =P

To Cokelat dan Karemel: Tidak pasti bagaimanakah anda boleh terlalu terkenal. Mungkin kerana anda selalu balik rumah... Hahahaha... parents dekat... huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails