Thursday 26 February 2009

Chek Pandai dan En. Jawa

Hari aku cukup 'indah' nampaknya
Pagi bangun lambat
Diperli oleh Chek Pandai kerana tidak cukup awal masuk kelas
Ditambah pula gelaran baru yang menyakitkan hati
Mengapa aku selalu menjadi kambing hitam untuk menyegarkan orang lain
Tapi tak mengapa

Tapi tak tertahan
Chek Pandai pandai membuat ayat seperti aku
Suka Siti Suezana menggelakkan aku
Tak Mengapa
Hari masih panjang....

Berdiri di dalam kelas En. Jawa
Menarik...
Satu publisiti murahan
Aku dah cakap masa berbincang dengan Fido
Tapi bila dia terjah aku
Aku tergamam...
Get out from my class die kata
Tapi bukan aku
Nasib Baik...
Terima kasih kerana kerana mengejutkan aku
Aku berfantasi ketika itu

Pergi Ipoh...
Mengantuk...
Hai...

2 comments:

suhana said...

hahaha..sambung gelak lagi...zaidah...oopss.sorry...
pegi tgk upin ngan ipin tak ajak..mcm ni ah...

Hussien, Abu Zaid said...

Cisss... Aku berani kamu gelak...
Nasib baik aku kebal daripada emosi 2, 3 hari nie... Hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails