Monday 23 February 2009

Pulih Semula

Aku dibasuh tadi
Dengan kain yang cukup lembut
Sehingga titisan air mata mengalir
Tidak aku sangka ada manusia masih mengambil berat
Aduan aku diterima dengan terbukanya
Diberikan aku nasihat dan galakan

'When double we need to do it triple
It's may not easy
But it's achievable
There are lot of people had pass this level
Besides there are people got flying color result'

Terlalu banyak halangan yang ditempuhi
Aku telah mengorbankan 6 bulan untuk belajar 2 subjek
Aku tak ambil supplement paper semata-mata untuk berada di sini
Aku takkan berhenti
Sebelum ianya terhenti

Terima Kasih
Puan Naimah and Puan Ilmiah
Thanks for the advices
Thanks for the expectation
Eventhough it's too high
I'll go for it...
Thank You...

Kakak? Ya Salam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails