Wednesday 18 February 2009

SUICIDE IS THE BEST WAY TO SOLVE ANY PROBLEMS

Aku dah gila
Ya... Gila
Setiap hari aku tidur 2 jam sehari
Macam nak mati
Aku mampu bermonolog dengan berjaya
Bangun tidur aku akan marah
Tak keruan
Hari-hari

Perasaan aku dah menghilang
Tekanan aku dah bertambah
Aku nak duduk seorang diri
Menjerit...
Aku rasa aku dah gila

Mungkin salah aku
'I'am not well prepared for it'
Aku dah gagal dalam test tadi
Aku dah gagal
Loser
Memang aku dah dikalahkan
Gagal
Fail
Failed
Aku bodoh
Aku nak berhenti
Aku dah penat
Mati la wei

Life sucks?
Aku memang terlalu mengikut keadaan
Aku dah tak biasa gagalkan diri
Semester lepas aku dah selesa dengan pujian En Azrul
Tapi aku dah lupa
Aku dah gagal paper tu sebelum itu

Bukan senang nak hadapi kekalahan lagi
Kalah?
Kalah?

CRG... 5/20
Gagal lagi
MGT
Satu soalan besar aku tak buat
Presentation aku macam bodoh
FAR
Banyaknya kosong
Kelas aku tak paham
MAF
Aku putus asa
Aku cuba buat sebab dia pernah bagi aku 'A'
BEL
Aku malas nak berlakon konon pandai
Geli-geli
PSA
Aku nak tidur dalam kelas
Tapi aku buat sebab dia pernah belanja aku
IMK
Cool...
Menarik...
BAT...
Aku pastikan dapat poker
Sebab aku membesar dengan ia...

Gagal...
Aku cuba bangun balik
Walau merangkak...

Mak aku sakit
Aku nak balik
Family day and 3p Bangang
Aku nak balik
Mak aku perlukan aku
Aku nak bagi balik kereta dia
Aku dah terlalu selesa
Aku penat dengan keselesaan ini

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails