Sunday 22 February 2009

Family Day at Teluk Batik ( Gambar Ter'BAI'k)

Trip To Lumut and Family Day at Teluk Batik
Berikut adalah gambar aku rasakan wajar dikongsikan bersama rakan-rakan semua...



Selepas makan nasi goreng ayam (tidak puas, empat pinggan tidak berjaya diperolehi...). Gambar terbaik hasil tangkapan aku pada hari ini... Awan itu menarik... Pedulikan ustad Usop Z. Hahaha


Wanita BAC4A... Pedulikan mereka... Hasil tangkapan aku kedua terbaik... Bagaikan jurugambar dari Wales... Tiang yang tersusun baik dan main subject yang terserlah... Hahaha... Konon...
Sori Suezana... Adakah anda tidak cukup tinggi? Hahaha... just joking...

Yang diraikan terkena... Dia pasti sebak kerana terkena pada hari itu... Ya... Sebak... Mereka berdua adalah senior pertama di BACC di UiTM Perak... Air tak sempat jatuh... Masih di udara... Menarik...



Gambar ini aku tidak rasa ia punya nilai estetika yang baik... Cuma ia ada aku rasa adanya nilai sentimental mungkin... Piece E-wa...



Ini adalah satu gambaran mengenai perjalanan percintaan dihalang namum perjalanan cinta itu tetap gah. Si penangkap gambar cukup masam namum cukup bahagia nampaknya hari ini...



Segi Tiga Ber'Tua'. Itu yang aku dapat gambarkan tentang gambar ini... Tersusun berbetuk segitiga tepat... Ini tidak disengajakan tapi menarik nampaknya... Namum, Suezana kelihatan sungguh tinggi di gambar ini... Hahaha...

Menarik Family Day kali ini.Masa diploma dulu aku tidak berminat... daripada 7 semester, aku hanya pergi 2 semester sahaja (Semester 1 dan 6?)... Termasuk semasa part 3, walaupun batch aku incharge tapi masih..........................?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails