Thursday 5 February 2009

Laparnya....

Aku telah ditelan oleh sesuatu
Aku rasa semua orang ditelan oleh benda itu
Benci dan Sadis

Aku bakal keluar dari pondok ini
Semua disebabkan makhluk yang berkerut dahi
Aku rasa makhluk ini telahpun ditelan oleh benda itu
Gamaknye...

Semua ada masalah
Jangan fikir kau sahaja ada masalah
Tidakkah kau terfikir kau punca masalah
Aku bersalah sepanjang masa

AKU GERAM...

Aku bangun kau kata aku
Aku tidur kau kata aku
Aku makan aku kata kau
Aku sedar aku tengah maki kau

Geli-geleman
Mati la kau
Aku benci kau

Kau baca
Lantak...
Semua hipokrit
Aku pun hipokrit

Jangan berangan nak jadi malaikat
Kau ada nafsu
Malaikat tiada nafsu

Jangan berangan nak jadi syaitan
Kau ada nafsu
Syaitan?

Aku dah tak datang kelas
Penat berfikir sampai tengah malam
Macammana nak keluar dari sesuatu ini

Aku dah tak tahan
Semua pasal aku telah ditelan
Semua jadi tak keruan...

Costing Sikit...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails