Tuesday 24 March 2009

Kejar dan Terus Mengejar

Kejar dan terus mengejar

Walaupun aku tahu aku

Tidak mampu aku mengapainya

Tapi tak mengapa

Aku akan terus mengejar

Sehingga satu hari nanti

Aku menampar diriku sendiri

Lalu bertanyakan ‘Apa sedang aku lakukan?’


Aku menyesal

Namum aku tidak pernah serik

Melakukan perkara mungkin sia-sia itu

Tidaklah aku lari

Lalu cuba menembusi dinding yang tebal itu

Namum begitu,

Aku akan mengambil satu tukul yang besar

Untuk memecahkan dinding itu

Persetankan mereka

Ia hanya satu masalah bagi kamu

Kau tidak dapat memuaskan hati semua orang

Kau juga tidak dapat memuaskan hati kamu sendiri

Berusaha untuk diri sendiri

Berusaha untuk diri sendiri

Berusaha untuk diri sendiri

Mungkin itu satu kepuasan bagi diri kamu sendiri


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails