Monday 2 March 2009

Syukur...

Hari ini hari penuh cabaran bagi aku
Penuh dugaan
Hari yang menarik

Kisah bermula sejak pagi tadi...

Pagi...
Terima Kasih En Faiz
Kerana memanggil aku kehadapan untuk meneruskan presentation
Terlepas beban rasanya
Presentatation aku memang tidak sempurna
Malah kalau aku sendiri menilai
Zero...
Malah ada perkataan yang tidak sepatutnya salah
Pedulikan...

Petang....
Pergi ke kelas MAF
Kelam-kabut
Bangun lambat
Pecutlah kereta aku
Hampir karam kereta aku
Terima Kasih En Faiz sekali lagi
Anda Co-Driver yang hebat....

Lewat Petang...
Kereta aku kene 'clamp'
Aku dipaksa meninggalkan kereta ibuku di fakulti
Aku sakit hati
Mengapa ia terjadi pada masa ini
Perlukah ia terjadi
Orang boleh gelak
Suka...
Tak mengapa...
Aku pernah gelakkan mereka dimasa mereka susah?
Tak mengapa
Aku suka...
Terima Kasih En Yusoff
Kerana mengambil aku ketika aku susah
Memang dah nasib
Esok perlu pergi ke Pejabat Keselamatan
Melayanglah wang aku
Tapi andaikata terjadi apa-apa terhadap kereta ibuku
Samanlah aku UiTM Perak



Tapak dimana kereta ibuku di'clamp'


Tapi aku bersyukur
Aku dah lama hidup dalam kesenangan
Dah seperti tiada tekanan kebelakangan ini
Syukur...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails