Sunday 28 June 2009

Pesta Muda Mudi.... Bosan???

Saya sunyilah. Mana mahu pergi? Apa yang saya mahu buat. Semua orang pergi ke Festival Muda Mudi. Alangkah seronoknya mereka bersuka ria meniti usia remaja mereka.

Last week bagi aku adalah minggu 'Gembira dalam Kesedihan'.

Gembira:
Berkugiran....
Menghilangkan akal dan logis dalam mengekspresikan diri yang sememangnya masih mempelajari alunan jari-jari. Sudah lama rasanya hujung jari tidak sekeras ini. Tali yang besar itu sememangnya sukar dieksploitasikan walau seserius mane aku bereksperimentasi dengan tali tersebat. Namum aku percaya aku tidak cukup mempraktiskan diri. Mahu saja aku melaburkan duitku 'PTPTN'ku nanti. Tapi berat kepada tidak.

Halwa Telinga
Alunan Mentaga yang berjari, rupanya tak habis diselami lagi. Jadi aku menelaah.... Bermotivasi!!!! Untuk mencapai tahap Mokhsha... 'For Somebody......' Hahaha...

Tiket
Ya... Lebih bernilai daripada Transfomers, Search, Siti Nurhaliza, Senario, Pesta Malam Indo mahupun Chicken Chop. Haaa.... Aku akan meninggalkan Seri Iskandar yang aku rasa disampahi... Aku mahu mengembara... Mencari hala tuju... 'Pure Birth and Loneliness...'

Kesedihan:
Sedih itu sampah. Buang saja di tepi jalan....

Dan cerita aku memang tiada kesudahan yang mengembirakan

p/s: Apasal minggu ni x de orang publish post... Agak2 la... Bosan aku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails