Wednesday 17 June 2009

Tag from Husna Mad

Buat bende macam ni macam best aje... Testlah.... Ni 1st Time rasenye nih... Hahaha....

1) Bekas kekasih saya – Kekasih Gelapku (Ungu)... Hahaha

2) Saya sedang mendengar – Foo Fighters and Butterfingers(Playlist)

3) Mungkin saya patut – Berhenti belajar, Memulakan Pengembaraan?

4) Saya suka – Surfing Internet

5) Sahabat-sahabat saya – Semuanya baik untuk mencari pengalaman hidup

6) Saya tak faham – FAR 400

7) Saya kehilangan – semua!!

8) Ramai yang berkata – Tak habis2 dorongan...

9) Cinta itu adalah – Sesuatu yang sukar difahami(boleh buat lirik lagu nih... Haha)

10) Di suatu tempat, seseorang sedang – baring di dalam gelap memikirkan seseorang... Haha

11) Saya akan cuba – berhenti rokok.... (Jangan salahkan seseorang itu)

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud – Tuhan

13) Telefon bimbit saya – tak penting pun.... Sim Card je penting... Haha

14) Bila saya terjaga – Ade massages ke nih??

15) Saya paling meluat – Ingat aku Kuli kaa???(Kaso sikit... Haha)

16) Pesta/parti adalah – Satay, without satay majlis tidak meriah... Hahaha

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui – To be honest, Koala, Sungguh kuat tidur...Haha

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – A MAF380

19) Hari ini – Saya ambil kereta LE dari workshop

20) Malam ini saya akan – main internet dan tak nak chatting(azam nih)

21) Esok pula saya akan – Hantar mak pegi Gleaneagles(x reti eja)

22) Saya betul-betul inginkan – Nikmat waktu pagi

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini – X tengok cermin... Mintak maaflah...

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan – Membazir.... Ingat senang ke cari duit haaa...

25) Makanan Barat atau Jepun? – Chicken Chop

26) Bilik yang terang atau gelap? – Gelap( baru Emo.. Haha)

27) Makanan segera adalah – KFC

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – Ye lah.... Kejap

29) Siapa yang anda ingin tag: Sape yang ade kat bloglist1(sue n mira) and bloglist 2(budak2 madid)

2 comments:

Chocolate + Caramel said...

aik same la plak minat chicken chop =P
pasni nk jwb tag lg tak??kui3

Hussien, Abu Zaid said...

Huhu... Suke2... Nak buat lagi.... Haha... Memang menarik....

Emm... Western x penah makan makanan lain kot... besides, makanan jepun x penah makan.. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails