Tuesday 30 June 2009

Feel Alive!!!

Berpijak di atas bumi tidak bermakna tidak dapat menjejaki angkasa. Dengan pemikiran genius jangan disangka tidak menjadi seorang yang tumbang!!!

Hahaha. Introduksi yang sungguh ganas.

Kebelakangan ini aku seperti sibuk berilham. Mendengar lagu Envy saban hari dicampur dengan Padi.... Sikit ramuan dari Floating In Vacuum, Ruin by Selling Out, Delirium, -E, dan Love... Boleh mereng kepala dibuatnya. Kalu buat lirik jadi Emo dibuatnye. Rasa bernyawa 2 minggu kebelakangan ini. Ditambah dengan nada Aereogramme - A Life Worth Living mau dibuatnya menangis walaupun tak dengar lirik. Hahaha. Thanks Apes. Memang worth la dapat lagu ni dari kau.

Selepas masuk Seri Iskandar, weekend aku memang akan sibuk. Keseronokan yang aku dapat rasakan seperti terbang bebas di angkasa... Inilah listnya:
  • 4th July - 6th July: Berkemungkinan mendaftarkan diri di Seri Iskandar dan merehatkan diri sebelum mendengar ceramah - ini aku buat ramalan.... Hahaha
  • 10th - 12th July: Pulang ke Kuala Lumpur. Ada persembahan terhebat ni. ENVY Live In Malaysia. Lantak la ape nak jadi. 3P ke, ceramah koordinator ke, Dinner ke, ape-ape la lantak la. Dah la terlepas Butter sem lepas, memang tak puas hati aku... Mati la... Ikut sangat la rules. Asyik nak ikut orang aje.... Huh!!! Bongok la... Hahaha Ni orang Arab x mau balik ke tengok. Hahaha. Pasti menarik daripada MAN U lawan Malaysia. Ronaldo tak ade barangkali Malaysia boleh menang. Hahaha..
  • 17th - 18th July: Mak aku nak pergi kenduri kat Kampar. So apa-apahal.... Family first!!!
  • 24th- 26th July: Mase aku tidur. Jangan nak kacau.... Aku x de hubungan dengan masyarakat... Hahaha!!! Pintu perlu dikunci dengan tiada stok makanan... Hahaha....

Sememagnya kali ini aku terasa Alive.... Walaupun kadang-kadang rase ia memang tak menarik...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails